Pirkimo, pristatymo ir grąžinimo sąlygos

PREKIŲ PRISTATYMAS:


Visos prekės gaminamos po užsakymo apmokėjimo. Gamybos terminas gali trukti 3-6d.d., terminas gali kisti priklausomai  nuo likučių sandėlyje, bei sezoniškumo.  Mūsų el. parduotuvėje įsigytos prekės siunčiamos per Venipak kurjerių tarnybą. Pristatymo kaina – 2.90€ . Pasirinkus šį pristatymo būdą prekės jus pasieks jau sekančią darbo dieną po išsiuntimo, o kurjeris jas įteiks gavėjui į rankas.

Taip pat Jūsų patogumui siūlome ir nemokamą atsiėmimą pas mūsų partnerius Kauno mieste. Užsakytas prekes galite atsiimti UAB ZOOP, adresu Savanorių pr. 192 C LT-44151 Kaunas, Lietuva.

Pristatymas užsienyje:
Šiuo metu prekes pristatome visoje ES teritorijoje per 5 – 7 darbo dienas nuo užsakymo išsiuntimo. Prekės siunčiamos registruotu pirmenybiniu paštu, naudojantis AB Lietuvos Paštas paslaugomis. Pristatymo kaina – 6.00€.
ES šalys, į kurias pristatome prekes:
Airija, Austrija, Belgija, Bulgarija, Čekija, Kroatija, Danija, Estija, Graikija, Ispanija, Italija, Jungtinė Karalystė, Kipras, Latvija, Lenkija, Liuksemburgas, Malta, Nyderalndai, Portugalija, Prancūzija, Rumunija, Slovakija, Slovėnija, Suomija, Švedija, Vengrija, Vokietija.
Užsakymą sėkmingai išsiuntus pirkėjui el. paštu (parduotuvės administratoriui sistemoje atnaujinus užsakymo būseną) išsiunčiamas siuntos numeris. Siuntos judėjimą bet kuriuo paros metu galima AB Lietuvos Pašto svetainėje adresu http://www.post.lt/lt/pagalba/siuntu-paieska

 

* Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už vėlavimą pristatyti prekes, jei Prekės Pirkėjui nepristatomos ar pristatomos pavėluotai dėl paties Pirkėjo kaltės arba dėl nuo Pirkėjo priklausančių aplinkybių.

*Pristačius prekes Pirkėjo nurodytu adresu prekės perduodamos Pirkėjui arba bet kuriam kitam Pirkėjo nurodytu adresu esančiam asmeniui. Pirkėjas patvirtina savo supratimą, kad bet kuris Pirkėjo nurodytu prekių pristatymo adresu esantis asmuo (toliau – Pirkėjo atstovas) bus laikomas tinkamu asmeniu priimti prekes.Jei dėl Pirkėjo kaltės arba nuo jo priklausančių aplinkybių šalių sutartu laiku prekių pristatymas ir perdavimas Pirkėjui neįvyko (pvz. pristačius prekes Pirkėjo nurodytu adresu, paaiškėjo, kad pristatymo adresas nurodytas klaidingai arba nurodytu adresu nerastas nei Pirkėjas, nei kitas prekes priimantis asmuo ir pan.), Pardavėjas arba jo pavedimu Kurjeris papildomai susisiekia su Pirkėju ir suderina su juo abiem šalims tinkamą naują pristatymo laiką. Už tokį pakartotinį prekių pristatymą Pardavėjas turi teisę pareikalauti iš Pirkėjo sumokėti papildomo pristatymo mokestį. Pirkėjui nepagrįstai nepriėmus prekių ir per jų pakartotinį pristatymą, laikoma, kad Pirkėjas atsisakė Sutarties, o Pirkėjo užsakymas anuliuojamas, apie tai informuojant Pirkėją jo registracijos formoje arba pateikto užsakymo formoje nurodytu elektroninio pašto adresu. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja grąžinti Pirkėjui pastarojo avansu sumokėtus pinigus (jei toks mokėjimas buvo atliktas) per 15 (penkiolika) kalendorinių dienų po Sutarties atsisakymo, iš grąžinamos sumos išskaitydamas visų vykdytų prekių pristatymų mokesčius. Pinigai grąžinami į banko sąskaitą, iš kurios buvo atliktas mokėjimas.

*Pristačius prekes Pirkėjo nurodytu adresu prekės perduodamos Pirkėjui arba bet kuriam kitam Pirkėjo nurodytu adresu esančiam asmeniui. Pirkėjas patvirtina savo supratimą, kad bet kuris Pirkėjo nurodytu prekių pristatymo adresu esantis asmuo (toliau – Pirkėjo atstovas) bus laikomas tinkamu asmeniu priimti prekes.

*Prekių pristatymo metu Pirkėjas (Pirkėjo atstovas) privalo kartu su prekes pristačiusiu Pardavėju arba Kurjeriu (priklausomai nuo atvejo) patikrinti siuntos būklę (ar siuntos pakuotė nėra suglamžyta, sušlapusi, suplėšyta ar kitokiu būdu išoriškai pažeista), prekių asortimentą, kiekį ir kokybę. Pastebėjęs siuntos ir (ar) prekės išorinės išvaizdos pažeidimus, prekių asortimento ir (ar) kiekio neatitikimus, Pirkėjas (Pirkėjo atstovas) privalo apie tai pažymėti Pardavėjo arba Kurjerio pateiktame siuntos pristatymo patvirtinime (PVM sąskaitoje -faktūroje, krovinio važtaraštyje ar kitame analogiškame dokumente) bei surašyti ir kartu su Pardavėju arba Kurjeriu pasirašyti laisvos formos siuntos ir (ar) prekės pažeidimų / neatitikimų aktą. Jei Pirkėjas (Pirkėjo atstovas) neatliko šių veiksmų dalyvaujant Pardavėjui arba Kurjeriui, Pirkėjas neturi teisės reikšti pretenzijų Pardavėjui dėl siuntos ir (ar) prekių išorinės išvaizdos pažeidimų, prekių asortimento ir (ar) kiekio neatitikimų. Prekių perdavimo metu užfiksuoti pažeidimai / neatitikimai šalinami Pirkėjo ir Pardavėjo suderinta tvarka ir terminais.

*Pirkėjui (Pirkėjo atstovui) pasirašius siuntos pristatymo patvirtinimą (PVM sąskaitą -faktūrą, krovinio važtaraštį ar kitą analogišką dokumentą) be pastabų, laikoma, kad prekės pristatytos nepažeistoje siuntos pakuotėje, prekių asortimentas, kiekis ir kokybė atitinka pirkimo – pardavimo Sutarties sąlygas.

* Prekių siuntimo įkainiai skaičiuojami pagal produkto svorį. Paprastai vienerių marškinėlių svoris nėra didesni nei 200g., bliuzono – 500g.

Parduotuvės administratorius nėra atsakingas už prekių pristatymo vėlavimą dėl siuntinius pristatančių trečiųjų asmenų kaltės.


 

PREKIŲ GRĄŽINIMAS:


Per keturiolika dienų nuo prekės pristatymo pastebėjus, jog ji yra nekokybiška, Jūs turite teisę grąžinti šią prekę mums.
Prekės keičiamos ar grąžinamos prekės pirkimo vietoje. Jūs turite pateikti raštišką prašymą, kuriame nurodote prekės trūkumus ir pasirinktą vieną iš reikalavimų:
• pakeisti netinkamos kokybės prekę tinkamos kokybės preke;
• atitinkamai sumažinti prekės kainą;
• per protingą terminą neatlygintinai pašalinti prekės trūkumus;
• atlyginti prekės trūkumų pašalinimo išlaidas, jeigu pardavėjui per protingą terminą jų nepašalinus trūkumus pašalino vartotojas pats ar trečiųjų asmenų padedamas;
• vienašališkai nutraukti pirkimo-pardavimo sutartį ir pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.
Prie prašymo pridedamas kasos aparato kvitas ar pirkimo-pardavimo kvitas, arba kitas prekės pirkimą-pardavimą patvirtinantis dokumentas ir garantinis dokumentas (jeigu parduotai prekei nustatytas kokybės garantijos terminas). Tuomet prekė bus pakeista analogiška kokybiška preke arba Jums bus grąžinti sumokėti pinigai už pirkinį(esant nekokybiškam produktui grąžinami ir už pristatymą). Netinkamos kokybės prekės keičiamos ar grąžinamos vadovaujantis „Daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis“, patvirtintomis 2001 m. birželio 29 d. Ūkio ministro įsakymu Nr. 217.

Jeigu pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą-pardavimą iš pardavėjo patvirtinančio dokumento, prekė keičiama arba vykdomi kiti pirkėjo nurodyti reikalavimai tik pardavėjui sutikus.
Prekes, kurių netenkino forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, turite teisę grąžinti per keturiolika dienų nuo prekių pirkimo dienos. Kokybiškas, bet netenkinusias prekes galite grąžinti, jeigu:
-Prekės pakuotė bei išvaizda iš esmės nepasikeitė.
-Prekė nebuvo panaudota ar/ir sugadinta.
-Prekės yra pilnos komplektacijos.
Jeigu pardavėjas neturi tinkamos prekės, į kurią būtų galima pakeisti nepatikusią ar netikusią prekę, tai pirkėjas turi teisę per keturiolika darbo dienų grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus.

Neatitikus dyžiui (matmenys yra nurodyti prie kiekvieno modelio) klientas apmoka išlaidas grąžinant prekę gamintojui. Siuntėjas šiuo atveju įvykdo pakeitimą nerašydamas sąskaitos už siuntimo išlaidas siųsdamas pakaitinę prekę užsakovui(siuntėjas turi teisę pareikalauti apmokėti pristatymo išlaidas kai klaida yra iš pirkėjo pusės). Tai galioja ir tada kai klientui nepatinka prekė, nors ji yra kokybiška. Jeigu prekė tiesiog grąžinama atgal pardavėjui, pirkėjui grąžinami sumokėti pinigai už netikusį produktą, atskaičius pristatymo išlaidas kurias atskaičiuoja trečiasis asmuo t.y. pristatymo tarnyba (pristatymo paslauga atlikta gavus pirkėjui pristatomą prekę).

Nekeičiamos ir negrąžinamos tinkamos kokybės prekės:
– individualūs užsakymai/personalizuoti, modifikuoti dizainai, pvz.: produktas iš mūsų puslapio su Vardu, logotipu nugaroje ar kt. asmeniniu dizainu.

– megzti ar/ir siųti vyriški, berniukų, moteriški arba mergaičių apatiniai drabužiai, naktiniai marškiniai, pižamosm, ir panašūs dirbiniai
– pėdkelnės, kojinės, puskojinės ir kiti panašūs dirbiniai

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas vykdomas tik Ūkio ministro 2001 m. rugpjūčio 17 d. įsakymu Nr. 258, remiantis patvirtintų „Daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones“ taisyklių nustatyta tvarka. Netenkinusių prekių grąžinimo išlaidas apmoka klientas.
Jei pardavėjas nevykdo teisėtų vartotojo reikalavimų vartotojas turi teisę raštu kreiptis į Valstybinę ne maisto produktų inspekciją prie Ūkio ministerijos bei jos teritorinius padalinius dėl savo teisių gynimo.

2014 m. Lietuvos Vartotojų teisių direktyvos nuostatos
http://vartotojuteises.lt/projektai/2014_naujos_vartotoju_perkanciu_nuotoliniu_budu_teises